ZWROTY I REKLAMACJE
Odstąpienie od Umowy sprzedaży i zwrot towaru
- Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Klient powinienem poinformować sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy przesyłając wiadomość mailową na adres biuro@progline.pl.
- Klient odsyła towar na własny koszt w terminie 14 dni od wysłania zawiadomienia o odstąpieniu od umowy.
- Paczka powinna być odpowiednio zapakowana, tak aby towar nie został uszkodzony. Do przesyłki powinien być dołączony dowód zakupu.
- Adres na który Klient dokonuje zwrotu towarów to: PROGLINE Sp. z o.o., ul. Bukietowa 5 / U3, 02-650 Warszawa.
- Sklep zwróci pieniądze Klientowi niezwłocznie po otrzymaniu zwróconego towaru.
Pobierz PDF: Formularz reklamacji
Reklamacja towarów
- Jeśli towar przesłany do klienta jest wadliwy lub nie zgadza się z zamówieniem, to klient ma prawo do złożenia reklamacji.
- Sprzedawca odpowiada wobec konsumenta za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania. Przez rok trwania odpowiedzialności sprzedawcy istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży. W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, czyli między 12. a 24. miesiącem od wydania towaru, to konsument powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu.
- Reklamacje należy kierować mailowo na adres: biuro@progline.pl. W przypadku konieczności zwrotu produktu Klient powinien przesłać przedmiot na adres Sklepu: PROGLINE Sp. z o.o., ul. Bukietowa 5 lok U3, 02-650 Warszawa,.
Pobierz PDF: Formularz zwrotu