Reklamacje i zwroty

Odstąpienie od Umowy sprzedaży i zwrot towaru

  1. Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Klient powinienem poinformować sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy przesyłając wiadomość mailową na adres biuro@progline.pl.
  3. Klient odsyła towar na własny koszt w terminie 14 dni od wysłania zawiadomienia  o odstąpieniu od umowy.
  4. Paczka powinna być odpowiednio zapakowana, tak aby towar nie został uszkodzony. Do przesyłki powinien być dołączony dowód zakupu.
  5. Adres na który Klient dokonuje zwrotu towarów to: PROGLINE Sp. z o.o., ul. Śląska 30, 80-389 Gdańsk .
  1. Sklep zwróci pieniądze Klientowi niezwłocznie po otrzymaniu zwróconego towaru.

Pobierz: Formularz reklamacji

Reklamacja towarów

  1. Jeśli towar przesłany do klienta jest wadliwy lub nie zgadza się z zamówieniem, to klient ma prawo do złożenia reklamacji.
  2. Sprzedawca odpowiada wobec konsumenta za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania. Przez rok trwania odpowiedzialności sprzedawcy istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży. W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, czyli między 12. a 24. miesiącem od wydania towaru, to konsument powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu.
  3. Reklamacje należy kierować mailowo na adres: biuro@progline.pl. W przypadku konieczności zwrotu produktu Klient powinien przesłać przedmiot na adres Sklepu:    PROGLINE Sp. z o.o., ul. Śląska 30, 80-389 Gdańsk.
  4. Koszt przesyłki zostanie zwrócony klientowi w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

Pobierz: Return form

0